Wednesday, June 4, 2014

Cum mi-am luat un aparat foto gratuit

Chiar daca nu va vine sa credeti dar e foarte adevarat ca iti poti lua un aparat foto gratuit. Cheia succesului este studiu intens.

Sper ca e clara ideea ca inainte de a da banii pe un aparat foto digital ar trebui sa studiati cum se foloseste. Asadar m-am apucat de studiat  si asta nu chiar oricum : am citit si invatat de pe net si din carti , mi-am facut conspecte care le-am postat pe blogul personal; cand am vazut ca vin vizitatori , ma batut gandul sa fac reclama la magazinul f64 prin programul de afiliere ( f64 fiind cel mai mare magazin care comercializeaza aparate foto digitale din romania). Dupa cateva zile am tras niste concluzii: le trimisesem la f64 cativa vizitatori, numai ca banii nu vin din trimiterea vizitatorilor , ci din cumparaturile pe care acestia le faceau. Scriam ceea ce conspectasem cam un articol pe saptamana. Dupa mai bine de o saptamana am vazut primii leuti si mi-am zis de ce nu as putea scrie mai des , astfel sa am mai multi vizitatori. Asadar m-am apucat de studiat si putin SEO si am scris cate un articol (conspect) pe zi. Iaca dupa un an s-au strans primii 700 de euroi cu care am reusit sa imi iau gratuit un D90. Asezarea ideilor pe blog m-au ajutat sa inteleg mai bine fotografia si mi-au adus si un profit modic.

No comments:

Post a Comment